تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کشور چین، پرجمعیت ترین کشور دنیا است و سومین کشور وسیع جهان به شمار میرود. تور چین امروز در کنار دیگر تورهای آسیایی در بین ایرانیان از اهمیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. این کشور وسیع که تنوع طبیعتی بسیار بالایی را شامل می شود و دارای تاریخی غنی و پر فراز و نشیب می باشد توجه بسیار از گردشگران و توریست های دنیا به سمت خود جلب کرده است در این مقاله ما قصد داریم شما را با راه و چاه و برخی از نکاتی که در سفر به چین باید به آن ها توجه کنید آشنا کنیم.

چین

بهترین زمان برای سفر به چین

اگر یک روز قصد کردید که به چین سفر کنید قطعا با این سوال روبرو خواهید شد: "بهترین زمان سفر به این کشور چه زمانی است؟" در پاسخ به این سوال باید گفت که اول باید این را مشخص کنید که به کدام نقطه از چین می خواهید سفر کنید از آنجایی که چین وسعت بسیار زیادی دارد در هر فصلی شما می توانید ایده آل ترین نقطه این کشور را انتخاب کنید اما برای تورهای چین که در ایران ارائه می شود، سه هفته ی طلایی وجود دارد که به این شرح هستند:

چین
چین
چین
چین
چین
چین
چین

تعطبلات روز ملی چین ( به دلیل وجود فستیوال های فراوان و جشن های مختلف)، هفته ی جشنواره بهاره و تعطیلات روز می و البته دو هفته ی آخر اکتبر نیز بسیار مناسب می باشد، برای سفر به گوانگجو سعی کنید سفرتان را بر طبق نمایشگاه بین المللی تجارت جهانی بچینید.

پاره ای از قوانین شهروندی در چین که باید بدانید

از آنجایی که چین بزرگترین کاراخانه جات سیگار دنیا را در خود جای داده است و جمعیت بالای بسیاری دارد انتظار این که از دود سیگار به دور باشید را نداشته باشید، حتی تابلوهایی سیگار ممنوع در این کشور تقریبا بی معنی هستند، پس دیدن دود سیگار در چین پدیده ای کاملا رایج است.

برای رفتن به رستوران های چین باید نهایت دقت را به خرج دهید همانطور که می دانید ذائقه و فرهنگ غذایی چینی تفاوت بسیار زیادی با فرهنگ غذایی ما ایرانیان دارد و معمولا اغلب غذاهایی که در چین سرو می شوند از نظر شرعی حرام محسوب می شوند، پس تا جایی که ممکن است و می توانید هر غذای چینی را امتحان نکنید چرا که ممکن است شما را دچار مشکل بکند، برای این که خیالتان راحت باشد می توانید خود مواد غذایی را از بازارهای چین تهیه کرده و غذای خود را خودتان بپزید یا اگر حوس کردید که به رستوران روید سعی کنید از غذاهای دریایی و گیاهی استفاده کنید.

  • ۹۵/۰۱/۲۴
  • دانیال روشن

تور چین

سفر به چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی