تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قبل از سفر به شهر یا کشور مقصد باید در مورد مکانی که قصد دارید به آنجا سفر کنید اطلاعات کافی را کسب نمایید برای همین منظور باید برای سفر خود برنامه ریزی کاملی را انجام دهید. یکی از این موارد که باید به آن توجه داشته باشید آب و هوای مقصد مورد نظر می باشد که باید قبل سفر فصل های سفر به گوانجو رابیشتر بشناسید. در ادامه در مورد آب و هوای مناسب برای سفر به گوانجو بیشتر برای شما خواهیم گفت.

آب و هوای مناسب برای سفر به گوانجو

 

گوانگجو، سوم شهر بزرگ چین بعد از پکن و شانگهای است که مقصد وفور و کمی از گردشگران است. اکثر توریست‌هایی که به قصد رویت وقایع خدای نامه و آداب شناسی غنی گوانگجو و گشت به این شهر می روند، تیر (ماه‌های اکتبر و نوامبر و دسامبر) را تقدم می‌دهند؛ چرا که آب و هوای پایان دایم گرم و شرجی این شهر در تابستان و یا باران‌های متراکم خزان و بهار بغایت کم ارزش خوش‌گذرانی‌ و لذت پیروز شدن در هوای وارسته نخواهد بود.
کشور چین یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای سفر است و در هر فصلی از سال که به آن سفر کنید، از زیبایی‌ها و دیدنی‌های این کشور بی‌نصیب نخواهید ماند. با این حال؛ بلوز بی آستین گاه بابت سفر به کشور چین ماه های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر هستند. در این ایام، مطبوع‌ترین آب و هوا و بی نظیر‌ترین مناظر در امل شما خواهند بود و البته هزینه سفر شما نیز کمی عالی خواهد رفت. از طرفی، سفر در سایر ماه‌های سال نیز از نظر آرایش آراستگی و مستحسن بی پروایی کردن دست کمی از این دهر نداشته و از آنوقت که از شلوغ غوغا نیز مربوط به خبر اخباری اخباری نیست، بیک غربت نشین بهتر و راحت‌تر داشته باشد. به علاوه، سفر در دیگر ماه‌های سال کمی ارزان‌تر کامل می‌شود.

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • دانیال روشن