تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰


در راه نوروز هستیم؛ اسفند ماهی که دیر یا زود به اتمام می رسد و نوروزی دیگر از راه می رسد؛ این بار نوروز ۹۷. نوروز با تعطیلات زیبایش معنا می شود؛ تعطیلاتی به منظور دوری از هر گونه استرس و دغدغه های روزمره همیشگی… آیا شما هم از همین حالا به فکر این تعطیلات به یاد ماندنی هستید!؟ سفر جذاب شما به داخل یا خارج از کشور همراه با خانواده در راه است؛ کوله بارتان را کم کم آماده کنید؛ شاید این بار برای یک سفر خارجی جذاب به شرق آسیا… چین! در مطلب سفری رویایی به چین در نوروز 97 با ما همراه باشید.


آماده سفر به چین در نوروز 97 باشید...





معمولا ایام نوروز زمان اوج این سفرهای گردشگری به کشور چین است که در قالب تورهای ویژه برخی شهرها همچون پکن و شانگهای یا تورهای ترکیبی انجام می شود. تور چین بدلایل متعددی که بی شک مهمترین آن برخورداری از جاذبه های منحصر به فرد تاریخی می باشد، نزد گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنگ کنگ (کشور مستقل اما تحت سلطه چین)، شانگهای و پکن بعنوان پایتخت از اصلی ترین مقاصد گردشگران برای سفر به چین، این سرزمین تاریخی‌ست؛ چراکه سه شهر نام برده شده جزء زیباترین، با امکانات ترین و پر جاذبه ترین شهرهای چین هستند.

اگر شما هم قصد دارید در آینده ای نزدیک به این کشور باستانی سفر کنید، بد نیست بدانید که بهترین زمان سفر برای شما بهار و پاییز است و از آنجایی که تعطیلات نوروزی ما ایرانی‌ها نیز در ابتدای بهار قرار دارد، نوروز فرصتی ایده آل و موقعیتی بی نظیر برای شماست که می خواهید یک سفر متفاوت را تجربه کنید.

اما برای جابجایی در چین باید چه کنیم!؟ نکته بسیار مثبت و بارزی که در خصوص سیستم حمل و نقل عمومی چین وجود دارد، شبکه بسیار گسترده قطار و اتوبوس آن است؛ شما با استفاده از قطار و اتوبوس می توانید به راحتی و با کمترین هزینه به هر گوشه ای از این کشور که خواستید، سفر کنید.


آماده سفر به چین در نوروز 97 باشید...


شاید تنها نکته کمی منفی که از منظر برخی گردشگران درباره چین وجود دارد، غذاهای عجیب و غریب آن است! حتما تصاویر برخی از آنها را پیش از این مشاهده کرده اید؛ بهتر است ما وارد جزئیات نشویم! اما به هر حال در بین این غذاهای عجیب، غذاهای خوشمزه و لذیذ محلی همچون کوهان شتر نیز دیده می شود که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را نیز امتحان کنید. بعلاوه باید این نوید را به شما بدهیم که رستوران های بین المللی نام آشنایی همچون مک دونالد یا کی اف سی نیز در نقاط مختلف شهرهای چین دیده می شود؛ همچنین اگر کمی پرس و جو کنید، شاید توانستید رستوران های ویژه گردشگران ایرانی با غذاهای سنتی ایرانی را نیز پیدا کنید.


آماده سفر به چین در نوروز 97 باشید...


بد نیست در اینجا چند جاذبه توریستی چین که شاید نام برخی از آنها را کمتر شنیده باشید نیز به شما معرفی کنیم؛ توصیه می کنیم حتما از آنها دیدن کنید:

  • شیان: یکی از شهرهای چین که شاخص ترین ویژگی آن شمار زیاد مسلمانان چینی ساکن آن و غذاهای خیابانی فراوان در ساعات تاریکی‌ست.
  • دیوار چین: معروف ترین جاذبه گردشگری چین که در تعطیلات نوروزی مطمئنا مملو از جمعیت است!
  • ساختمان Yick Fat: Yick Fat نام یکی از معروف ترین و عجیب ترین ساختمان های واقع در هنگ کنگ است که بی شک نظیر آن را بعید است در جای دیگری از این کره خاکی ببینید؛ به هر حال بی جهت نیست که از دیربار سفر به چین، رویای هر جهانگرد و توریست بوده است!


آماده سفر به چین در نوروز 97 باشید...


اما یک نکته مهم برای گردشگرانی که تمایل دارند علاوه بر گشت و گذار تفریحی در چین، یک تجربه علمی نیز کسب کنند، بازدید از نمایشگاه بسیار معروف کانتون فیر در شهر گوانجو چین است؛ این نمایشگاه هر ساله در فصول بهار و پاییز در این شهر برگزار می شود و محوریت موضوعی آن نیز بر اساس واردات و صادرات چین است.


آماده سفر به چین در نوروز 97 باشید...


اولین دوره از این نمایشگاه بسیار قدیمی و معتبر در سال ۱۹۵۷ میلادی در این کشور برگزار گردید و از آن سال تاکنون هر ساله استقبال بسیار بی نظیری از این نمایشگاه خصوصا توسط تاجران و سرمایه گذاران انجام شده است؛ در صورتی که عزم خود را جزم کرده اید، بهتر است از همین حالا آماده سفر به چین در نوروز ۹۷ باشید… اگر هم قصد نداشتید برای تعطیلات به چین سفر کنید، احتمالا تور نمایشگاهی گزینه جایگزین مناسبی برای شما جهت بازدید از این نمایشگاه معتبر باشد.

منبع: http://www.karvanik.ir

  • ۹۶/۱۲/۰۵
  • دانیال روشن