تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چین دارای رشته کوه های بسیار زیادی می باشد که زیبایی های خاص خود را داشته و همین امر باعث شده تا شما بتوانید از تمام این زیبایی ها به عنوان یک تور گردشگری چین دیدن کنید . با ما در وبلاگ تور چین همراه باشید.شما می توانید به سادگی در این پست با رشته کوه های چین اشنا شوید.

نتیجه تصویری برای رشته کوه های چین

هوآنگ شان یا کوه زرد طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری کوهی در جنوب استان آنهویی چین است. خرج تشکیل دهنده این رشته کوه به بحری آبزی کهنه و جدید در دوران مزوزوئیک، 100 میلیون سال پیش، باز می گردند. کوه زرد از پوشش گیاهی قابل توجه در ارتفاع کمتر از یک هزار و 100 متر برخوردار بوده و تا ارتفاع یک زغن روان پرحرف و 800 متری نیز درختان در آن رشد کرده اند. این ناحیه به میانجی مناظر دیدنی غروب آفتاب مشهور است.



چومولانگما که در سطح بین المللی به نام کوه اورست شناخته می شود بلند ترین قله دنیا است. اورست در بخش ماهالانگور هیمالیا جایگیری دارد. ارتفاع آن 8 زغن روان پرحرف و 848 متر رفیع تر از سطح بحر است. کامل بلوز رکابی زمان برای سفر به این کوه ده روز آخر ماه آوریل، ده روز اوایل ماه ژوئن، ده روز میانی ماه سپتامبر و ده روز ازل ماه اکتبر است.

آند در پرو دو کمربند چین منزجر نقریبا مقابل را در بر می گیرد.سن کوردیلرای غربی ، مزوزوییک – ترشیری وسن کودیلرای شرقی ، پالئوزوئیک پسین است. در نواحی پهلوها پرو ، طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری ای چین زده به علت در وسط تحکیم گرفتن فلات آلتی پلانو که جامع توالی ضخیمی از مولاسهای ترشیری است ، از هم وهن آسیب می گیرند.
کوردیلرای شرقی مزوزوئیک در قبله ، از گردهمایی دسته ضخیم شیل سیاه – کوارتزیت ساخته شده است ، در حالیکه در شمال، دربرگیرنده رس سنگهای رخساره شیست سبز مربوط به پیش از اردویسین ، همراه با گنیسهایی است که ممکن است معرف پی سنگ انتقال گمشده پرکامبرین باشد.

در استان گانسو کوه های حیرت انگیزی استواری دارد. ویژگی خاص این کوه ها باعث میشود سالانه هزاران نفر گردشگر برای دیدن آنها به این منطقه بیایند. ایم کوه ها دارای ترکیب و رنگ بندی کم نظیری هستند. انواع رنگ ها را در خاک این کوه ها میتوانید بیابید. رنگ هایی مثل قرمز، سبز ، قهوه ای، طلایی،سفید و حتی سیاه.

  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • دانیال روشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی