تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین کشور های باستانی و تاریخ دنیا چین می باشد که روزانه گردشگران و تاریخدانان زیادی را به خود جذب می کند. این کشور در صنعت فیلم سازی نیز بسیار مهم واقع شده زیرا معماری خانه های چین نیز در نظر فیلم سازان جالب می باشد. در ادامه با وبلاگ چین با همراه بوده تا اطلاعات زیادی کسب کنید.مردم پرجمعیت‌ترین کشور جهان، حالا در مرکز توجه بازاریاب‌های گردشگری در کشورهای مختلف قرار گرفته‌اند تا مگر بخشی از انبوه گردشگران این کشور یک میلیارد و 300 میلیون نفری را به سرزمین خود بیاورند.گردشگران چینی توانسته‌اند بازار گردشگری بسیاری از کشورهای جهان را تامین کنند و کارشناسان برآورد می‌کنند هنوز هم پتانسیل بسیاری برای رشد صعودی این گردشگران وجود دارد.
صنعت گردشگری چین
این را هم در نظر داشته باشید که  در عین حال براساس آمار نهادها و رسانه‌های دولتی چین تعداد گردشگران خارج شده از این کشور 14 میلیون نفر بیشتر از سال قبل بوده است؛ این آمار به‌ ویژه در مقایسه با سال 2004 که تعداد چین یکی از پرمخاطب‌ترین کشورهای دنیا در زمینه راندمان بالا و مطلوب دیدنی و توریسمی، تفریحی است. یون‌نان از آن استان‌هایی است که تمام سال ارزش دیدن دارد. هم از نظر طبیعی جاذبه دارد و هم می‌توان به تماشای فرهنگ اقلیت‌های مختلف نشست.

بهترین مناطق گردشگری این استان تراس‌های برنج در یوآن یانگ، کوه‌های لیجیانگ و منطقه‌ی گرمسیری شی شوآن بننا هستند.ژانگ جیاجی را بیشتر به سر خط های حیرت‌آور، رودخانه‌های زلال، جنگل‌های انبوه و غارهای بزرگ کارست می‌شناسند. این جا یکی از بهترین و مهم ترین مناطقی است که باید به طور کل از آن بازدید شود. این کشور پیروزی های بزرگی در زمینه جذب گردشگر خارجی تور چین داشته است.
صنعت گردشگری چین
 البته این را هم باید اضافه کرد که با افزایش درآمد عموم مردم چین سفرهای داخلی نیز در این کشور افزایش داشته است. سال 2017 برای گردشگری چین سال خوبی به نظر می‌آید. تنها در 3 روز نخست سال جدید این کشور درآمدی فوق‌العاده کسب کرده است. عملکرد گردشگری چین فقط در سه روز اول سال 2017 میلادی توفیقی خیره‌کننده داشته و موفق به کسب درآمد ۱۰ میلیارد دلاری شده است. این ارقام رکوردی جدید در صنعت گردشگری چین و البته جهان محسوب می‌شود. این درآمد از سفر هزاران هزار نفر گردشگر خارجی تور چین و مسافران داخلی به دست آمده است.


  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • دانیال روشن