تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰

با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروز 96 خیلی از مردم از همین الان برای سفر نوروز خود برنامه ریزی کرده اند. خیلی ها به سفر داخلی و خیلی ها هم خارجی خواهند رفت. برای آن دسته از عزیزانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند تور چین نوروز 96 را پیشنهاد می کنیم که در آن می توانید از شهر بی نظیر شانگهای و جاذبه های گردشگری آن هم دیدن کنید.

سفر خاطره انگیز به شانگهای


در کمترین شهری از دنیا می‌توان چنین ترکیب شلوغ اما دوست داشتنی را کنار هم پیدا کرد. شانگهای، شهر آشنای چشم‌بادامی‌هاست؛ شهر دومین برج بلند دنیا که از مهمترین جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود و کلی آسمان‌خراش و ساختمان غول‌پیکر که دیدنشان به گردن آدم فشار می‌آورد. اما دیدنی‌های شانگهای فقط این‌ نیست؛ بناهای تاریخی با معماری آرت دکو متعلق به دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، کلیساهای کاتولیک، کنیسه‌های یهودی و معبدهای بودایی از شانگهای شهری چندفرهنگی با میزاث غنی ساخته‌اند. فرهنگ مردم چین نیز خود از غنی ترین فرهنگ های شرق آسیاست.

شانگهای، پایتخت اقتصادی چین و پر جمعیت‌ترین شهر آن با حدود ٢٠ میلیون نفر جمعیت، آمیزه‌ای است از آثار قدیمی و کهن و معابد و محله‌های قدیمی که مانند یک نقاشی آبستره در کنار آسمان‌خراش‌های مدرن و امروزی، تالارهای بورس سهام و فلزات و مغازه‌های شیک برندهای گران‌قیمت، در کنار هم قرار گرفته اند.

سفر خاطره انگیز به شانگهای

جاذبه‌های ارزان و حتی رایگان متعددی در این شهر وجود دارد. هنگامی که یک اتاق اجاره کردید و خیالتان از بابت اقامت راحت شد، می‌توانید با بودجه‌ای محدود هم از این جاذبه‌ها بازدید کنید. غذا و نوشیدنی در شانگهای پهنه‌ی قیمتی وسیعی دارند. اگر در رستوران‌هایی که توسط افراد محلی‌ اداره می‌شود یا از غذافروشی‌های خیابانی غذا تهیه کنید می توانید با پرداخت هزینه‌ای کم، خورد و خوراک خودتان را تامین نمایید. گران واژه ایست که اگر بخواهیم شانگهای را با دیگر شهرهای چین مقایسه کنیم، به کار می‌بریم. البته این بدان معنی نیست که اگر بودجه‌ی کمی در اختیار دارید نشود از زیبایی‌های بسیار فراموش نشدنی این شهر لذت برد.

آب و هوای شانگهای به طرز خیلی چشمگیری در طول فصل‌ها تغییر می کند. تابستان‌ها معمولا هوا داغ و گرم است. زمستان هم بعضی اوقات یخ بندان می‌شود. از این رو هردوی این فصل‌ها سفر را با مشکل مواجه می‌کنند.

  • ۹۵/۰۹/۰۴
  • دانیال روشن