تور چین

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تقریبا چند ماه بیشتر تا آغاز سال جدید و نوروز 96 باقی نمانده است. از همین رو خیلی از مردم از همین حالا برا تعطیلات نوروز خود برنامه سفرشان را چیده اند. در این بین عده ای هم هستند که قصدشان سفر به خارج از کشور است. با فرض اینکه کشور تاریخی و کهن چین مقصد شماست، قصد معرفی یکی از بهترین هتل های پایتخت این کشور را داریم.

هتل بیجینگ اینترنشنال

در صورت سفر به چین می توانید جهت اقامتی آسوده و با آرامش، به یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پکن رفته و اقامت ماندگاری را در آنجا تجربه کنید. از لوکس ترین و با شکوه ترین هتل های پکن، هتل بیجینگ اینترنشنال این شهر می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی بی نظیر و در مرکز شهر پکن است.  مساحت این هتل حدود ۳۳۰۰۰ متر مربع بوده و فاصله این هتل بین المللی تا راه آهن پکن تنها ۷ دقیقه پیاده است؛ تا فرودگاه بین المللی پکن نیز بیشتر از ۳۰ دقیقه در مسیر نخواهید بود.

هتل بیجینگ اینترنشنال

هتل 5 ستاره بیجینگ اینترنشنال پکن، شامل ۹۰۹ اتاق با امکانات بی نظیر می باشد. اتاقهای این هتل دارای فضای داخلی بسیار مدرن و زیبا و بعلاوه نور طبیعی زیاد می باشد. امکانات اتاق ها نیز شامل تلویزیون صفحه تخت ، کامپیوتر، مینی بار، لوازم آرایش رایگان، اینترنت پر سرعت و حمام های خصوصی است.

هتل بیجینگ اینترنشنال

از امکانات و تهسیلات رفاهی هتل بیجینگ اینترنشنال چین که باعث شده هر سال میلیون ها مسافر تور چین را به سمت خود جذب کند می توان به مینی گلف، مرکز تناسب اندام، استخر های سرپوشیده ، رستوران بی نظیر با انواع غذاهای چینی و بین المللی، اجاره ماشین، روم سرویس 24 ساعته، خدمات نگه داری از کودک، دستگاه خود پرداز، فکس، اتاقهای خانوادگی، گاو صندوق و… اشاره کرد.

  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • دانیال روشن